FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie    Rejestracja   Profil   Zaloguj 
Forum www.bastylion4story.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości



 
Nowy Temat   Odpowiedz Bractwo Bastylion <- Forum www.bastylion4story.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
Molekpl
Mistrz Bractwa



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:23, 25 Mar 2009 Powrót do góry

Ras w 4story mamy 3 są to :
Człowiek-Ludzka rasa, nazwana kiedyś "Pirhollon", która przybyła do Iberii jako ostatnia, jest ludem biegłym w obchodzeniu się z różnymi narzędziami i korzysta z metali i energii. Ludzie mają wprawdzie krótkie życie, a ich ciało jest słabe, ale są ludem, który dzięki pogodnemu i pozytywnemu stosunkowi do życia odegrał dużą rolę w historii i tradycji Iberii. Ludzie spisali też różne historyczne dokumenty w formie książkowej.
Kiedy różne narody i rasy zebrały się w celu zjednoczenia na terytorium "Bina", ludzie odegrali w tym kierowniczą rolę, stworzyli wieżę "Trabelarium" i przekazali ją potomnym. Jest ona symbolem związku "Sojusz Iberii"

Feline-Dzięki swym silnym ciałom są oni specjalistami w walce bezpośredniej. Mówi się, że stanowią większość ludności.
Lud "Neved", składający się z ochroniarzy strzegących wiatru i ziemi, dumny ze swojej olbrzymiej siły i sprawnego ciała, przybył do Iberii 1500-1600 B.B. Te obeznane ze wszystkimi technikami walki i rodzajami broni koty posiadają wspaniały talent do walki bezpośredniej i są wynalazcami większości technik walki bezpośredniej, używanych dziś przez wojowników i morderców.

Koty od urodzenia mają obowiązek przestrzegać tak zwanej umowy "Ged Shu", której znaczenie ukryte jest w jej nazwie.

Wróżka-Lud Mirhur, składający się z wróżek pobłogosławionych przez ogień i wodę, jest ludem, który jako drugi zawędrował na starodawny kontynent "Andaron".
Jest on obeznany w obchodzeniu się z duchami i posiada wielkie magiczne umiejętności. To także sprowadzili do świata Iberii siłę magii i duchów.
Doprowadza to do perfekcji umiejętność używania duchów i magii, z którego dziś korzystają magowie, kapłani i zaklinacze. Lud Mirhu odgrywa znaczącą rolę w odtworzeniu siły Mana w tym niszczejącym i spustoszonym świecie.

Po wybraniu pasującej nam rasy przystępujemy do wybrania klasy.

Wojownik-Po tym jak techniki walki bezpośredniej, o których mówi się, że mają swe korzenie u Boga Ognia Rumaparka, znalazły zastosowanie wśród ludzi, były one przez nich wciąż rozwijane.
Wojownicy, którzy są w stanie realizować te techniki, posiadają żarliwość chroniącego ich Boga Ognia i chełpią się niezwykle silną zdolnością do obrony, która stawi czoło każdemu atakowi.

Złoczyńca-Bóg Ciemności, Pendatron, ze swoją zdolnością do chłodnej oceny i inteligencją był wcześniej oficerem sztabowym, który wymyślał strategię bogów. Jest on bogiem, który w kryzysowych sytuacjach, także w tajemnicy, działał jako bezlitosny złoczyńca z ciemności.
Mordercy Ciemności, którzy odziedziczyli jego umiejętności, nie są wprawdzie tak wspaniali jak wojownicy, korzystają jednak z typowych dla nich technik śmiercionośnych ciosów, którymi wyrządzają wielkie szkody swoim przeciwnikom, i znikają pomału, zanim tamci to zauważą.

Łucznik-Zostali pobłogosławieni przez Boginię Wiatru "Lapiris" , są bardzo bystrzy i opanowali doskonale umiejętność uników w walce bezpośredniej. Ponadto są oczywiście podziwiani w walce na odległość z użyciem strzały i łuku i są wszechstronną jednostką, która jest w stanie odnieść sukces w każdej sytuacji.

Mag-Magowie, którzy są w stanie korzystać z energii i uwalniać przez to wybuchową siłę, odziedziczyli siłę chroniącego ich boga Pauldrona i dysponują wysokim poziomem wiedzy, którą inwestują w niekończące się badania Mana.
Poprzez zmianę naturalnej atmosfery Mana w silne płomienie, zimno i uderzenia błyskawicy, dominują nad każdym przeciwnikiem, który im stanie na drodze. Opanowali mocną magię ataku, którą stosują na dużych powierzchniach i niszczą wielu przeciwników jednym uderzeniem.

Kapłan-Kapłani, pobłogosławieni przez Boginię Wody, Rekamie, wykorzystują siły swej boginii -regenerację i uzdrawianie-, aby pomóc zranionym, zaprzyjaźnionym jednostkom w powrocie do zdrowia. Ich skuteczna biała i czarna magia, której w razie niebezpieczeństwa używają też do ataku, w niczym nie ustępuje sile ataku magów.

Zaklinacz-Zaklinacze odziedziczyli umiejętności Bogini Ziemi Endendros i w walce korzystają z siły duchów i dzikich bestii, z którymi zawarli umowę.
Wiele różnych zaklętych istot jest w stanie bronić frontu albo tak jak magowie dokonywać śmiałych ataków, albo też tak jak kapłani, może błyszczeć w różnych umiejętnościach dotyczących regeneracji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Molekpl dnia Śro 10:24, 25 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Strona 1 z 1
Nowy Temat   Odpowiedz

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Play Graphic Theme

Regulamin